Populair kapsel jeugd jongens bijna iedereen hetzelfde kapsel het verbaast me

Ik zat deze week weer eens om me heen te kijken en het valt me op dat heel veel jongens zo rond een jaar of 15 tegenwoordig hetzelfde kapsel hebben. Mijn neef heeft zijn haar ook zo en soms moet ik goed kijken of hij het is of een van zijn blonde vrienden. Alle jongens uit zijn klas exact hetzelfde kapsel. Opgeschoren aan de achter en zijkant en bovenop langer en met gel in model.

Best een leuk kapsel maar waarom dit zo'n trend is en echt iedereen het zo heeft verbaast me.

Hier een aantal foto's zodat je weet welk kapsel ik bedoel.

trendy jongenskapsel 

opgeschoren kapsel jongen

allemaal een opgeschoren kapsel jongens 2016 

zelfs hij moet er al aan geloven trendy peuterkapsel jongen 

opgeschoren kapsel en langer bovenop 

makkelijk jongenskapsel populair 2016 

vooral bij blonde jongens zie je dit kapsel heel veel 


Eens even zitten kijken zou de inspiratie voor dit kapsel van Christiano Ronaldo komen ? Wie het weet mag het zeggen. Ik vind het toch leuker als je je eigen stijl kiest en niet zo blindelings de trend volgt.

populair kapsel trend Christiano Ronaldo 

Geen opmerkingen: