Mannen en baarden je ziet er steeds meer op straat 2016

We zijn er nog niet vanaf de baard is echt een blijvertje maar je hebt ze in soorten in maten. Smaken verschillen maar hier een aantal foto's van verschillende baarden voor 2016.

korte baard stoppelbaard sexy en jongensachtig altijd goed 

korte baard met wat langere snor
goed verzorgde niet te lange baard 2016 
Johnny Depp met zijn eigen stijl gezichtsbeharing snor en baardje 

netjes bijgewerkt stoer en sexy met baard 2016 

dit vind ik helemaal niks je lijkt 20 jaar ouder met zo'n lange zware baard 
Voor ieder wat wils en zoals gezegd smaken verschillen en je moet ook genoeg baardgroei hebben om een zo'n lange baard te kunnen laten staan. Ik vind baarden geweldig, leuk, sexy en mannelijk.

Probeer alleen wel een beetje modern te blijven een hele lange zware baard zeker als je haarkleur donker is maakt echt veel ouder.

Heb je een baard en zeker als deze wat langer is dan moet je deze ook goed onderhouden regelmatig knippen en vergeet de baardolie niet deze zorgt dat je baard zacht en soepel blijft.

( Blij dat ik een vrouw ben en me alleen druk hoef te maken over mijn kapsel )



Geen opmerkingen: