Zelf je zoon of man een nieuw kapsel geven met tondeuse

Ook ik knip mijn zoon regelmatig zijn haar groeit ontzettend snel en tussen de kappersbeurten door zet ik er zelf de tondeuse in.

Echt helemaal knippen met een schaar vereist behoorlijk wat techniek maar met een tondeuse met opzetkammetje kan er eigenlijk weinig mis gaan. Mijn zoon wil het graag altijd heel kort aan de zijkant en bovenop wat langer en heeft dik stevig haar met krullen dat regelmatig bijgewerkt moet worden.

Zelf heb ik heel veel gehad aan dit filmpje om de techniek in mijn vingers te krijgen en verder gewoon een kwestie van durven !

En mocht het echt helemaal mis gaan gewoon heel kort afscheren tot stekels en weer laten groeien.

1 opmerking:

kim zei

De laatste tijd zie je dat kapsel steeds vaker. Ik vind het ook erg leuk moet ik zeggen!