Nieuwe trends brillen mode 2018

Ja leuk ik draag met veel plezier een bril en af en toe een mooi nieuw montuur kan je een heel andere look geven.

Brillen trends voor 2018 zijn leuk er zijn veel mooie monturen te koop. Hier een overzichtje van de monturen waar je nu mee voor de dag kan komen. Nieuwe brillen trends voor 2018


brillen trend 2018 montuur in zachte tint mijn favoriet vrouwelijk en vrolijk 


vrouwelijk trendy brilmontuur voor 2018 

ook voor heren trendy brilmontuur met een kleurtje 2018

ook weer terug de bekende pilotenbril van metaal trendy voor 2018 wel lekker licht om te dragen ( beetje saai ) 

brillen trends ook deze is leuk kunststof met kleur 2018 
leuke brillenmode opvallend montuur met kleur trend voor 2018 


Je bent weer op de hoogte dus ben je toe aan een nieuwe bril houd deze nieuw monturen even in gedachte een groot zwart kunststof montuur kan dus echt niet meer. Kies een vrolijke bril voor 2018


1 opmerking:

Pim zei

Hartstikke mooie monturen. Ik zie de laatste tijd veel metalen frames.
Ook denk ik dat ronde kunststofmonturen weer op hun retour zijn. Voor de zomer voorspel ik nieuwe varianten op het rayban model.