Niet meer verven, gewoon grijs haar het kan heel mooi zijn

Ik heb zelf ook jaren mijn haren geverfd, was best vroeg grijs.

Sinds een paar jaar het besluit genomen om er mee te stoppen, was best even doorzetten om mijn eigen haarkleur weer terug te krijgen.

Ik ben er nu zo blij mee het gemêleerde grijs past veel beter bij mijn huidskleur als de harde onnatuurlijke geverfde kleuren. In mijn familie worden we allemaal vroeg grijs en als ik dan naar mijn nichtjes kijk die op hun 55e nog met zwart geverfde haren lopen, denk ik je lijkt er alleen maar ouder door.

En ja er komen steeds meer oudere mensen in Nederland wees trots op je rimpels en je grijze haren!

En het hoeft tegenwoordig heus geen grijs permanentje meer te zijn. Ook als je grijs bent kunt je er nog modern en verzorgd uitzien.

Hier een aantal kapsels van dames met grijs haar....











Stuk voor stuk prachtige vrouwen toch ? Die laten zien dat ze een stukje levenservaring hebben en niet krampachtig proberen om er jong uit te zien.


Geen opmerkingen: